p

Το δάσος της Φολόης, η Δίβρη, η Ανδρίτσαινα,το Αντρώνι, η Αγία Αννα,του Λάλα, το Γούμερο ,η Φιγαλεία, η Πηνεία, η Μίνθη και ο Ερύμανθος δεν είναι απλοί τουριστικοί προορισμοί..... Είναι μικρές πατρίδες!!!Η ορεινή Ηλεία είναι μια από τις περιοχές που ο τουρισμός δεν έχει αλλοιώσει. Η ζωή συνεχίζεται σε ορισμένες περιοχές της όπως πριν από 50 χρόνια

Κυριακή 16 Ιουνίου 2013

Σαν σήμερα γεννήθηκε ο ΤΣΕ και έφυγε ο ΑΡΗΣ.....



Σαν σήμερα γεννήθηκε ο ΤΣΕ και έφυγε ο ΑΡΗΣ.....
Αντί οποιουδήποτε άλλου σχόλιου στην μνήμη τους και στους αγώνες τους ,αναδημοσιεύω το παρακάτω κείμενο του Ηλία Σιδηροπουλου 

"Στον Αθάνατο σύντροφο μου. Εσένα …."

Πόσες φορές να πέθανες στα αλήθεια, και όμως είσαι ακόμα εδώ μαζί μας ,
σύντροφε μου.

Έχεις ακόμα σφιγμένη την γροθιά σου ,να σημαδεύει τον ήλιο σαν όρκο νίκης
στους αιώνες.

Σε είδαν να πέφτεις νεκρός στο Παρίσι το Μάη του 1871....Ήταν εκείνη την βδομάδα που ,κι απ το δικό σου αίμα ,ονομάστηκε ματωμένη. ...Ζαν νομίζω πως σε φώναζαν....

Σε είδαν λαβωμένο απ την σφαίρα Γάλλου μισθοφόρου το 1918 στην Βεσαράβια...Μπορίς θαρρώ σε λέγαν τότε....

Είπανε πως χαροπάλευες μέρες στο χιονισμένο Στάλιγκραντ, τον Φλεβάρη του 1942...Ιβάν σε φώναξε ο σύντροφος σου την ώρα που είδε πρώτος τους Ναζί...

Άλλοι μου μήνυσαν πως σε αποκεφάλισαν σε ένα φαράγγι στην Μεσούντα τον Ιούνη του 45 και άλλοι πως σε σκότωσαν στην Βολιβία τον Οκτώβρη του 67....
Αλήθεια με μπερδέψανε, και δεν καλοθυμούμαι...Ερνέστο αν σε λέγανε, η Άρη απ το Βελούχι...

Κάποιοι πως σε εκτελέσανε ,μια Κυριακή του Μάρτη, και άλλοι σε είδαν μες το αίμα σου να κείτεσαι, τον Μάη του 63 στην Σαλονίκη...Νίκο πιστεύω σε έλεγαν ή ίσως και Γρηγόρη....

Ένας νεαρός μου φώναζε πως σε πήρε μαζί της η Λευτεριά τον Ιούλη του 65...Σου έστησε λέει καρτέρι στην Οδό Σταδίου, και σε περίμενε Σωτήρη να φανείς..

Ένας εργάτης μου είπε ότι σε σκότωσαν τα σκυλιά τον Σεπτέμβρη του 67 ,σε μιαν αυλή της φιλελλήνων ... Γιάννη σε ονομάτιζε, συντρόφι και καρντάσι...

Τόσα πολλά μου μαρτυρούν τον ηρωικό χαμό σου...
Μα εγώ σε βλέπω δίπλα μου ακόμα στην πορεία...
Κρατάς πότε το πανό και πότε την σημαία. και άλλες φορές βγάζεις φωνή ,το σύνθημα να δώσεις....Κοιτάς μπροστά ,αγέρωχος, στητός και ορθοβαδίζεις...
Δεν θα πεθάνω ορκίζεσαι το άδικο αν δεν σβήσει...

Δεν υπάρχουν σχόλια: