p

Το δάσος της Φολόης, η Δίβρη, η Ανδρίτσαινα,το Αντρώνι, η Αγία Αννα,του Λάλα, το Γούμερο ,η Φιγαλεία, η Πηνεία, η Μίνθη και ο Ερύμανθος δεν είναι απλοί τουριστικοί προορισμοί..... Είναι μικρές πατρίδες!!!Η ορεινή Ηλεία είναι μια από τις περιοχές που ο τουρισμός δεν έχει αλλοιώσει. Η ζωή συνεχίζεται σε ορισμένες περιοχές της όπως πριν από 50 χρόνια

Παρασκευή 6 Ιανουαρίου 2012

"Κραυγή" απόγνωσης και αγανάκτησης για ΠΑΠΟΥΛΙΑ απο δημοσιογράφο της Ελευθεροτυπίας....


 
του ΜΑΚΗ ΝΟΔΑΡΟΥ 

ΟΥΟΥΟΥΟΥΟΥΟΥΟΥΟΥΟΥΟΥΟΥΟΥΟΥΟΥΟΥΟΟΥΟΥΟΥ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Απολυμένοι και άνεργοι πολίτες στη Χαλκίδα αποδοκίμασαν τον πρόεδρο της Δημοκρατίας των Τραπεζών των μεγάλων οικονομικών συμφερόντων και των ατιμώρητων «πολιτικών – λαμογιών»  και οι μπάτσοι τους συνέλαβαν και σχημάτισαν σε βάρος τους δικογραφία με την κατηγορία της εξύβρισης .


Κύριε Παπούλια , επειδή είμαι κι εγώ ένας από τους πολίτες που δεινοπαθώ από τα μέτρα που έχουν επιβάλει ΠΑΣΟΚ-ΝΔ - ΛΑΟΣ  με την προκλητική ανοχή σου …

Επειδή  είμαι πέντε μήνες απλήρωτος μαζί με άλλους 800 συναδελφους μου και το μέλλον μου είναι αβέβαιο …

Επειδή δεν έχω ούτε ευρώ στην τσέπη μου ...


Επειδή εσύ έκανες γιορτές δίπλα στο πολυτελές τζάκι σου  σε αντίθεση με μένα  που έκανα γιορτές παγωμένες γιατί δεν είχα να πληρώσω το πετρέλαιο θέρμανσης στη πολυκατοικία που μένω …

Επειδή εσυ λαμβάνεις το παχυλό μισθάκο σου...που πληρώνουμε ολοι εμεις οι μαλάκες πολιτες ...  κι εγώ λαμβάνω... (...)    


Επειδή στη Δημοκρατία που εσείς όπως λέτε εκπροσωπείτε …οι πολίτες έχουν δικαίωμα να εκφράζονται ελεύθερα και να μη τους συλλαμβάνουν οι μπάτσοι…

Για αυτό κι εγώ ενώνω τη φωνή μου με τους έξι συληφθέντες στη Χαλκίδα και σου φωνάζω ΔΗΜΟΣΙΑ  ΟΥ ! ΟΥ ! ΟΥ ! ΟΥ ΣΕ ΣΕΝΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΠΟΥ ΕΚΠΡΟΣΩΠΕΙΣ  !!!

ΟΥ ΡΕ …ΟΥ ΡΕ…ΟΥΣΤ ΑΠΟ ΕΔΩ …

ΕΧΕΙΣ ΠΟΤΕ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΝΑ ΧΑΝΕΙΣ ΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΕΧΕΙΣ ΝΑ ΦΑΣ ?  

ΟΥΣΤ…ΑΠΟ ΕΔΩ ΡΕ …

ΚΑΙ ΣΤΕΙΛΕ ΤΟΥΣ ΜΠΑΤΣΟΥΣ ΝΑ ΜΕ ΣΥΛΛΑΒΟΥΝ …

ΕΔΩ ΕΙΜΑΙ …ΚΑΙ ΠΕΡΙΜΕΝΩ. 

1 σχόλιο:

George Papadopoulos είπε...

ΣΤΟΥ ΚΟΥΦΟΥ ΤΗΝ ΠΟΡΤΑ ΟΣΟ ΘΕΛΕΙΣ ΒΡΟΝΤΑ!!!