p

Το δάσος της Φολόης, η Δίβρη, η Ανδρίτσαινα,το Αντρώνι, η Αγία Αννα,του Λάλα, το Γούμερο ,η Φιγαλεία, η Πηνεία, η Μίνθη και ο Ερύμανθος δεν είναι απλοί τουριστικοί προορισμοί..... Είναι μικρές πατρίδες!!!Η ορεινή Ηλεία είναι μια από τις περιοχές που ο τουρισμός δεν έχει αλλοιώσει. Η ζωή συνεχίζεται σε ορισμένες περιοχές της όπως πριν από 50 χρόνια

Κυριακή 31 Ιανουαρίου 2010

ΚΥΡΙΕ ΔΗΜΑΡΧΕ ΩΛΕΝΗΣ ΨΥΧΡΑΙΜΙΑ

O δήμος είναι χώρος διαλόγου και συνεννόησης με όλα τα όργανα του δήμου. Οι δημότες έχουν δίκιο να απαιτούν ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ και ΙΣΟΝΟΜΙΑ. Τα χρήματα που διαχειρίζεται είναι χρήματα του δημότη και θεωρώ δίκαιο οι δημότες του να απαιτούν ενημέρωση για τα τεκταινόμενα στο δήμο τους. Όταν αυτά δεν
συμβαίνουν με την ευθύνη ενός δημάρχου, τότε αυτός ο δήμαρχος ΔΕΝ ΚΑΝΕΙ ΓΙΑ ΔΗΜΑΡΧΟΣ. Ως ενεργός πολίτης κρίνω και θα κρίνω πολιτικά πάντα, τόσο το δήμαρχο και όλη την δημοτική αρχή του Δήμου Ωλένης, γιατί πιστεύω  ότι: Πολιτική σημαίνει Στρατηγική, πρόβλεψη, όραμα για το συμφέρον
του τόπου, την ανάπτυξη και είναι εναύσμα προόδου. Οι συμπεριφορές στο πολιτικό γίγνεσθαι του δήμου μου, κρίνονται για μένα συντηρητικές και δεν σχολιάζω ΠΟΤΕ τις κομματικές τους πεποιθήσεις, ή τις προσωπικές τους ταυτότητες στον ιδιωτικό τους τομέα. Πολιτικά θα μιλώ και θα έχω φωνή μέσα στη δημοκρατία που ζούμε, ιδιαίτερα σήμερα και δεν πρόκειται να φοβηθώ απειλές ή υπονοούμενα κάποιων.
Μισθοφόρος στρατιώτης δεν υπήρξα ποτέ και απεχθάνομαι τόσο εγώ όσο και όλη η κοινωνία, πιστεύοντας ανθρώπους που έλκονται παρά τη θέλησή τους σε καταναγκαστικές ενέργειες που δεν συνάδουν με τον χαρακτήρα τους. Τώρα, η Διαχειριστική λειτουργία και η προβληματική καθημερινότητα του δήμου μας, αποτυπώνεται καθημερινά στο πετσί του κάθε δημότη που βιώνει τα προβλήματα της μη λειτουργικής πρόσβασης στα χωράφια του, στις ελιές του, στις λακκούβες του χωριού του, τη βρομιά που επικρατεί παντού χωρίς καμία υποδομή καλαισθησίας και ανάπτυξης. Πρόχειρες δουλειές – τυπικές σε περίοδο γιορτών γιρλάντες κ.λ.π. και μετά η μιζέρια και το χάος, πρόχειρα μπετά και χωρίς υποδομή μιλάνε μόνα τους. Φωνές και δυνατές μάλιστα πρέπει να ακούγονται σε όλα τα τοπικά διαμερίσματα και γνωρίζω ότι υπάρχουν... βλέπε FACEBOOK.COM, βλέπε Γούμερο, Πεύκη ΖΗΤΟΥΝ ΑΠΕΓΝΩΣΜΕΝΑ από το υπουργείο Οικονομικών να παρέμβει. Δεν μπορεί κανείς σύμβουλος και κανένας πολιτικάντης ή σαλτιμπάγκος του συμφέροντος να φιμώσει καμία φωνή διαμαρτυρίας ή κριτικής στους πολίτες του δήμου Ωλένης, γιατί θα γίνουμε περίγελος στην κοινωνία της Ηλείας, η οποία είναι ενεργή και απαιτεί την αφύπνιση του πολίτη και την ενεργό συμμετοχή του, την ανάπτυξη και την πρόοδο του τόπου. Η ενεργός συμμετοχή του πολίτη, η διαφάνεια και ο έλεγχος πρέπει να αμείβονται και όχι να τιμωρούνται. Ιδιαίτερα τα πολιτικά στελέχη, τα νυν και τα επόμενα να έχουν ως προμετωπίδα και δέκτη την άσκηση της κριτικής γιατί θεωρείται ως εφαλτήριο ανόδου και προόδου του τόπου και προ πάντων είναι το υπέρτατο αγαθό της Δημοκρατίας. Δεν έχω καμία εμπάθεια και δεν πρόκειται να χαριστώ σε κανέναν φίλο ή πολιτικό το δικαίωμά μου να τα ΛΕΩ...
Σύντροφοι θέλω να γνωρίζετε ειδικά εσείς οι τρεις, όπως και ο Στέφανος και ο Αντρέας ότι η άποψη που έχω για όλους σας δεν θα αλλάξει όσα κείμενα και αν υπογράψετε. Σας έχω επισημάνει τους δόλιους επικοινωνιακούς τρόπους του δημάρχου. Εσείς όμως ρισκάρατε σύντροφοι και υπογράψατε ένα κείμενο στα μέτρα του δημάρχου αφήνοντας έκθετους τους εαυτούς σας απέναντι στους δημότες του δήμου Ωλένης αφού δεν απαντάτε στα ερωτήματα ΑΙΤΗΣΗΣ 20/1/2010 με αριθμό πρωτοκόλλου 438. Δήμαρχε Ωλένης η ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ που καταβάλλετε για ρήξη των σχέσεών μου με τους υπογράφοντες το κείμενό σας δεν θα έχει το αποτέλεσμα που επιθυμείτε. Το πολιτικό Βατερλό που σας περιμένει παρά τις ασπίδες προστασίας είναι πλέον δεδομένο. Με τους συντρόφους μου και τους δημότες Ωλένης με συνδέουν οι ίδιοι προβληματισμοί, τα ίδια οράματα.
Κλείνοντας θέλω να πιστεύω, πώς τούτη τη φορά δε θα αποφύγετε να μου δώσετε εγγράφως τα πεπραγμένα στο δήμο μας όπως αυτά καταγράφονται στην αίτησή μου. Αν πάλι θεωρείτε το δημοσίευμά μου αυτό συκοφαντικό, τότε αγαπητέ μου δήμαρχε ΙΔΟΥ η ΡΟΔΟΣ.
Ο παραιτηθείς για λόγους ευθιξίας
ΤΟΠΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ στο συνδυασμό ΠΑΝΑΓΟΠΟΥΛΟΥ
Διαμαντόπουλος Διαμαντής

Δεν υπάρχουν σχόλια: